Binne Visser benoemd tot Group HR Director

Boxtel, 7 juni 2018 – Vanaf 3 september wordt Binne Visser (48) de nieuwe Group HR Director en lid van het executive committee bij Vion.

Binne Visser heeft in de afgelopen 22 jaar veel ervaring opgedaan in managementfuncties op het gebied van Human Resource Management (HRM). Hij was voorheen werkzaam bij Kramp Groep, een leverancier in de agrarische sector, en werkte daarvoor bij ForFarmers en als consultant.

“Binne is een welkome aanwinst voor Vion vanwege zijn jarenlange ervaring in het opzetten en uitvoeren van HR-strategieën, als directeur en als consultant. Dit heeft hij voor vele bedrijven gedaan, waaronder bedrijven in de agrarische sector. We zijn blij dat hij ons team komt versterken,” zegt Ronald Lotgerink, CEO van Vion per 1 september.

Vion
Vion is een internationale vleesproducent met productielocaties in Nederland en Duitsland en verkoopkantoren in dertien landen wereldwijd. In 2017 realiseerde Vion met 11.800 werknemers een omzet van € 5,1 miljard.

______________________________________________________________

Meer informatie: